Prečítané 5108x | 0

Stanovisko Slovenskej pošty k oneskorenému doručeniu októbrového Zem&Vek


Stanovisko Slovenskej pošty k oneskorenému doručeniu októbrového Zem&Vek

Viacerí naši predplatitelia sa nám sťažovali, že im neprichádza októbrové číslo Zem&Vek. Problém nespôsobila naša redakcia, ktorá odovzdala toto číslo do tlače ako obvykle načas. Už viackrát sme spomínali, že ako časopis bez reklamy a alternatívne, komunitou podporované médium, sme existenčne závislí na našich predplatiteľoch. Preto nám mimoriadne záleží na ich spokojnosti a táto situácia nás o to viac mrzí.

Oneskorenú distribúciu časti výtlačkov spôsobilo zlyhanie Slovenskej pošty, ktorá k problému poskytla nasledujúce stanovisko:

„Po prešetrení bolo zistené, že zmluvné listy boli z Pošty Bratislava 28 podané a vypravené dňa 4.10.2016. Problém s nedodaním zásielok v stanovenej dobe D+4 vznikol v preprave, z kapacitných a prevádzkových dôvodov. Situácia nás veľmi mrzí, ale nedala sa ovplyvniť. Zákazníkovi sa ospravedlňujeme a urobíme všetko preto, aby sa v budúcnosti už táto chyba nezopakovala. V súčasnosti sa Zmluvné listy na preprave nenachádzajú, boli vypravené.“

Tým našim predplatiteľom, ktorým prišlo číslo s oneskorením, sa ospravedlňujeme. Dúfame, že nám zachovajú svoju priazeň a predplatia si nás aj v roku 2017. Ak ešte niekto októbrové číslo nedostal alebo ho nedostane ani do konca tohto týždňa, poprosíme ho, aby napísal reklamáciu na náš zákaznícky servis zemavek@zemavek.sk.

13.10.2016 17:00 | Časopis 0


Zem a Vek
Zopár slov o autorovi...


Súvisiace články

01.05.2013 20:38 | Z domova 0

Zakázaný rozhovor

V diskusii ešte nie sú žiadne príspevky, pridajte prvý!

Pre pridávanie komentárov sa prihláste alebo zaregistrujte.