Okultné a satanistické rituály počas otvárania tunela vo Švajčiarsku

Add Comment

Za účasti európskych byrokratov sa konalo slávnostné otvorenie najdlhšieho vlakového tunela na svete. S dĺžkou 57 km a cenou vyše 11 miliárd eur je Gotthard najdlhším a najdrahším tunelovým projektom v histórii. V súvislosti s rastúcim nacionalizmom a uzavretím hraníc má byť údajne symbolom európskeho zjednotenia. Avšak ceremoniál, ktorý ukončil 17 rokov prác na veľkolepom diele vo švajčiarskych Alpách, bol temný, pre mnohých znepokojivý až satanistický rituál.

Na slávnostné otvorenie dorazili hodnostári ako Angela Merkelová, François Hollande alebo Matteo Renzi. Namiesto očakávanej oslavy sa im dostalo zlovestného rituálu nemeckého režiséra Volkera Hesse, ktorý bol, podobne ako ceremoniál OH v Londýne 2012, plný symbolov, sexuality a pekelných výjavov. Názor na „šou“ si môžete utvoriť z priložených videí.

„Slávnosť“ začína príchodom robotníkov v oranžovom, ktorí kráčajú na scénu podľa rytmu vojenských bubnov, v štýle filmu Metropolis (1927) a s nádychom „nového svetového poriadku“. Rytmus naberá na intenzite, robotníci začínajú vzrušene tancovať a poskakovať. Následne vlak prináša skupinu mladých ľudí v spodnej bielizni a z nejakého dôvodu sa všetko mení na podivuhodný „tanec sv. Víta“ obnažených tiel, podobný zvrátenému divadlu, ktoré sa malo odohrať v lete 2015 v Banskej Bystrici. Oblečení v bielom, majú títo muži a ženy predstavovať masy, ktoré budú cestovať tunelom. Po zobrazení robotníkov ako „zombie vojakov“ teda prichádza všeobecný ľud ako mimoriadne sugestibilná a oplzlá svorka. Z tohto vlaku vystupuje aj démon padlého anjela, dieťa s tvárou Lucifera, ktorý má byť údajnou spomienku za tých, ktorí zomreli pri výstavbe tunela. Prečo nad nimi lieta práve antikrist?

Od tohto momentu sa udalosť mení na satanský obrad. Muž, oblečený ako koza, sa stáva majstrom, ktorému všetci vzdávajú hold. Čo to má spoločné s budovaním tunela? Masmédiá vo svojich trápnych pokusoch vysvetľovali túto scénu ako pripomienku, že v Alpách žijú horské kozy. Veľmi svojrázne. Prečo je tento kozí muž v pozícii sily? Prečo sa mu ľudia klaňajú? Navyše ho sprevádza podivná procesia, ktorá drží lebky s rohmi opatrne, akoby išlo o náboženské artefakty, a ženy podriadene na svojej hlave naznačujú rohy. Zdá sa, že akceptujú kozieho muža za svojho pána.

Ďalšia časť príbehu sa odohráva vonku a prebieha približne identicky. Opäť „zombie“ robotníci, naoko nadopovaná a polonahá skupinka a ako bonus – satan. Obnažovanie sa, vojenské formácie a ľudia zmätene poskakujúci naokolo, zrejme ako predstava elít o masách. Ceremoniál znovu pripomína smrť v tuneli a záležitosť zobrazuje tromi mŕtvymi, ktorí visia vo vzduchu. Tých nahrádzajú tri strašidlá a vznášajú sa pred obrazovkou, kde je obrie „vševidiace“ oko. Máme to chápať ako oslavu ľudských obetí? Kozí muž vstupuje na scénu tentoraz s ľuďmi v bielych závojoch – nevestami pred svadbou, behá a kričí ako posadnutý a veľký displej straší obecenstvo zlovestným pohľadom diabla, pred ktorým sa vznášajú tri chrobáky, resp. „diabol vidí troch mŕtvych robotníkov ako hmyz“. Klaňajúci sa herci a kruh plný očí len potvrdzuje, že tento ceremoniál bola očividne jedna veľká, okultná omša, nabitá symbolikou moci a zla.

Niektorí tvrdia, že prostredníctvom otváracieho ceremoniálu najhlbšieho a najdlhšieho tunela na svete okultná elita oznamuje svetu, že má pod kontrolou všetky zdroje a pracovnú silu. Inými slovami, oni sú jediní, ktorí môžu podobné projekty viesť, pretože kontrolujú politiku, financie a obchod, pričom satanistické symboly len dokazujú, čomu sa oddávajú. Ceremoniál tak prevrátil inžiniersky zázrak na protikresťanský obrad venovaný Bafometovi, zatiaľ čo pošpinil mŕtvych pracovníkov a masy jeho budúcich užívateľov. Na záver zožalo predstavenie búrlivé ovácie a nadšenie zo strany publika, ktorého súčasťou bolo mnoho popredných vládnych predstaviteľov.

Zdroje: RT, Katehon, Vigilant Citizen, Daily Mail, Zero HedgeInquisitr

Marián Ďuriš
"Sněží a venku se setmělo. Tato noc - a tato zima - naštěstí nebude dlouhá. Nebudeme-li chtít."

Pridaj komentár

& Časopis