Aréna prezidentských volieb je postriekaná krvou

Kampaň na prezidenta vrcholí a kandidáti vyšli do útoku. Pozrime sa teda na voľby pohľadom analytika. Chem iba podotknúť, že existujú tzv. volební marketéri, ktorí vyrábajú a nastavujú kampane podľa toho, “čo je správne”. Problém je, že títo ľudia na prácu v dnešnej, pokročilej dobe (minimálne na Slovensku) nemajú predpoklady a ich spôsobilosť viesť volebný boj zamrzla niekde na konci minulého storočia. Obvykle nemajú analytické myslenie, ktoré je dnes nevyhnutné na riadenie spoločenských procesov a výsledok týchto volieb nemajú šancu zvrátiť.

Existuje metóda MSP1 (Management of the social process), ktorá je v súčasnosti najvyšší level riadenia spoločenských procesov a jej prapôvod pochádza od analytikov americkej kontrarozviedky. Je to vlastne systém, ako úspešne viesť spoločenské vojny proti komukoľvek a čomukoľvek. Podstata tejto metódy je skrytá hra. Všetko, čo sa v tomto procese deje, pôsobí na človeka inak, ako je v skutočnosti. Spôsob hry je založený na vyrábaní ľudských pocitov – emócii a podvedomom strachu, ktoré človeka niekam smerujú. Rozuzlenie prichádza vždy pred koncom hry. Je to vlastne, ako čítanie detektívky. Rozdiel je iba v tom, že príbeh dopadne presne opačne, ako by sa očakávalo a všetci sú dobehnutí, lebo zámer – najzávažnejšie informácie diania sú utajené. Táto hra sa zdokonaľuje už 50 rokov a značná časť populácie túto hru nechápe alebo minimálne nevie použiť. V súčastnosti je tak prepracovaná, že dnešní marketéri sa stali iba “tupým nástrojom na porcovanie nálad verejnosti”.

Pár príkladov: Akýsi (mne) neznámy marketér v rozhovore pre Hanzelovú tvrdil, že logo kampane Maroša Šefčoviča je na dnešné pomery slabé. Ja si to nemyslím. Logo Šefčoviča je veľmi dobré a je presne zacielené na skupinu, ktorá uvažuje nad tým, že by ho volila. Tieto voľby totiž nenesú prvky oslovovania voliča. Ten je viacmenej vyprofilovaný. Je robená prvorado pre nevoličov, ktorých chcú politici dosťať do volieb. A kandidáti, ktorí stavili viac na oslovovanie voliča, ako napr. Chmelár, či Kotleba sa preferenčne prepadli, lebo kapacita volebnej základne je viacmenej nemenná a dá sa predpokladať. Tieto voľby budú mať preto neobvykle vysokú účasť. Ja predpokladám, že volieb sa zúčastní do 80% všetkých voličov.

Druhým hnacím motorom týchto volieb je genofond kandidátov. Existujú kandidátske typy, ako sú napr. Krajniak alebo Mikloško, či Bugár, ktorí nemajú voličovi čo ponúknuť. O zmene rozprávajú všetci, ale čo má byť tou zmenou, nepovie ani jeden, pretože žiadne prevratné zmeny v talóne nemajú. A sú z toho takí zúfalí, že kradnú témy Harabinovi, ktorý vo vedení volebnej kampane bezpochyby vedie s obrovským náskokom. To je aj hlavný dôvod, prečo sa tak neobvykle manipulujú verejné prieskumy. K tejto časti ešte dodám, že Mistrík sa vzdal hlavne kvôli tomu, aby Čaputovej pripravovaná manipulácia preferencií dávala logiku. Problém je, že to nejaký idiot – pravdepodobne marketér prepískol s percentom preferencii. V skutočnosti stačilo, aby sa Čaputovej zvýšili hlasy o Mistríkove percento. Nebolo treba ísť do extrémov a “prifariť” jej 53%. Vyvolalo to presný opak a z kandidátky Čaputovej sa tak v priebehu troch dní stal volebný prepadák. Jej skutočné preferencie po prepade ešte trošku porastú, ale vo voľbách skončí po Harabinovi a Ševčovičovi na tretej, alebo dokonca na nižšej priečke.

V hre sú v skutočnosti iba dvaja kandidáti, ktorí stavili na najväčšie fronty. Celá spoločnosť si myslela, že žolíkom týchto volieb je Mistrík. Bol to však od začiatku iba manipulačný produkt. Mistrík a Čaputová boli iba časti plánu – A a B, Progresívneho Slovenska. Jeden sa mal vzdať v prospech druhého – toho silnejšieho. Prieskumy ukázali na Čaputovú. Progresívne Slovensko, za ktorým stojí Kiska a tretí sektor s americkým, neoliberálnym pozadím, je však bez reálnej šance na výhru. Neoliberálne nálady v slovenskej spoločnosti výrazne poklesli, pokusom o štátny prevrat. Organizátori jednoducho podcenili spoločenskú silu slovenských alternatívnych médii. Progresívci však nemajú čo prehrať, pretože voľbami sa iba zviditeľnili, čo sa odzrkadlí v parlamentných voľbách. To je zároveň podstata celej hry s názvom Čaputová.

Koňom Západu a teda najpodporovanejším kandidátom západnej lobby je bezpochyby Šefčovič. A tu sa dostávame k pointe, pretože Harabin, napriek nespočetným útokom a pokusom o likvidáciu jeho osoby, sa bez akejkoľvek zahraničnej podpory môže dopracovať do druhého kola prezidentských volieb. A to je to, čo napr. mňa osobne na týchto voľbách naozaj baví.

Hra najsilnejších lobistov na Slovensku už dávno nieje taká, ako bývala pred tým. V minulosti sa to dialo tak, že niekto urobil dve tri vraždy, napr. Remiáša a iné, aby spoločnosť spozornela, novinári zodpovednosť pripísali Mečiarovi, do toho sa primiešalo pár hercov s propagandisticky presne zacielenými reláciami, napr. Večery Milana Markoviča a ľudia vo voľbách poslali do parlamentu predpripravené projekty. Dnes sa tlak na verejnosť strojnásobil, pretože namiesto mafiánov zomierajú naivní novinári a namiesto propagandistických relácii sa organizujú farebné protesty s kemko-ovcami a stanke-ovcami v uliciach. Napriek tomu sa voľby neuberajú smerom, ako by sa predpokladalo. Široká verejnosť je totiž informovaná a spoločenskej manipulácii sa bráni. Hľadajte za tým alternatívne médiá pôsobiace na internete, kam sa politický boj preniesol. To alternatívci tento efekt v spoločnosti dosiahli. Neďakujte…

Vytrhli sme tieto voľby zo spárov lobistických diablov koľko sa dalo a vrátili ich slovenským voličom. Vy budete tí, ktorí vo voľbách, ako rímski cisári v koloseu majú palcom ukázať, kto má vyhrať a kto zomrieť, pretože vy jediní, máte na to právo.

Zdroj: https://blogerskenoviny.home.blog/2019/03/05/katalin-tara-arena-prezidentskych-volieb-je-postriekana-krvou/

 

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na [email protected].

UPOZORNENIE
Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

PREDPLATNÉ ZEM&VEK 2025

 

Náš časopis sa chce vymaniť z bežných stereotypov nielen svojím obsahom a spracovaním, ale aj tým, že nebude publikovať inzerciu a reklamy. K predplatnému síce neponúkame zľavy v hypermarketoch a kozmetických štúdiách, ale našim najúprimnejším poďakovaním za Vašu priazeň je rozšírenie Vášho časopisu. Ostávame aj naďalej bez akejkoľvek reklamy a preto sa nemusíme spovedať žiadnym sponzorom, inzerentom ani politickým stranám. Práve toto je jediným a skutočným kritériom nezávislosti, vďaka ktorej môžeme slúžiť iba Vám, čitateľom. Aj z tohoto dôvodu sme výlučne závislí iba na predaji a predplatnom. Srdečne ďakujeme za Vašu podporu.

 

OBJEDNAŤ PREDPLATNÉ

ZDIEĽAJTE ČLÁNOK

Pridaj komentár