Čaputová nemá takmer žiaden výtlak

· Čas čítania: 2 min.
Foto: Shutterstock

O tom, ako to v skutočnosti chodí so schopnosťou ovplyvniť ľudí, nám veľa povedia sociálne siete. Začiatkom roku sme sa zamerali na porovnanie schopnosti osloviť ľudí médiami. Vyšli z tohto tieto zaujímavé výsledky:

Teraz sme sa zamerali na schopnosť osloviť auditórium priamo hlavou štátu, prezidentkou Čaputovou. V súvislosti s tým, že jej oficiálna stránka má ku dnešnému dňu viac ako 233 000 fanúšikov sú jej výsledky veľmi sporné. Za sledovaný mesiac august a koniec júla sa miera jej úspešnosti preniknúť k ľuďom (tú na Facebooku určuje počet zdieľaní) pohybuje medzi desiatkami a výnimočne nad sto a viac zdieľaniami. Tento výsledok svedčí o tom, že príspevky Z. Čaputovej aj v vzhľadom k veľkému počtu fanúšikov majú minimálne skóre reálneho prieniku v priestore tvorby verejnej mienky a to dokonca v čase obrovského pohybu v online médiách a udalosťami okolo pandémie a v Bielorusku. Aj toto je výsledkom výhradne vykalkulovaného marketingu, kde je evidentné, že prirodzenú silu osobnosti a autoritu z pohľadu sociálnych sietí má Čaputová kriticky nízku.

Ak vás článok obohatil o ďalší uhol pohľadu, podporte ľubovoľnou čiastkou slobodu slova. Ďakujeme.

CHCEM PODPORIŤ

 

PREDPLATNÉ ZEM&VEK 2021

 

Náš časopis sa chce vymaniť z bežných stereotypov nielen svojím obsahom a spracovaním, ale aj tým, že nebude publikovať inzerciu a reklamy. K predplatnému síce neponúkame zľavy v hypermarketoch a kozmetických štúdiách, ale našim najúprimnejším poďakovaním za Vašu priazeň je rozšírenie Vášho časopisu. Ostávame aj naďalej bez akejkoľvek reklamy a preto sa nemusíme spovedať žiadnym sponzorom, inzerentom ani politickým stranám. Práve toto je jediným a skutočným kritériom nezávislosti, vďaka ktorej môžeme slúžiť iba Vám, čitateľom. Aj z tohoto dôvodu sme výlučne závislí iba na predaji a predplatnom. Srdečne ďakujeme za Vašu podporu.

 

OBJEDNAŤ PREDPLATNÉ

ZDIEĽAJTE ČLÁNOK

Pridaj komentár