Čaputová odsúdila „šírenie hoaxov o utečencoch“

Tagged With: , , , Add Comment

Politická kultúra podľa Zuzany Čaputovej v súčasnosti potrebuje menej marketingu a viac pravdivosti a autenticity. Vo švajčiarskom meste Ascona pri preberaní Európskej ceny za politickú kultúru to povedala práve táto marketingová prezidentka, ktorá sa so svojimi globalistickými názormi nechala fotiť v slovenskom kroji, alebo raz v živote išla eelktričkou do divadla, aby ukázala, že je „jednou z nás“ (a nezabudla si to rýchlo „vycapiť“ na svoj Instagram).

 
Článok pokračuje pod reklamou.


Ona však v svojom prejave označila za účelový marketing kampaň za brexit alebo „šírenie hoaxov o utečencoch“ – čo už je samo o sebe marketingové zavádzajúce označenie, nakoľko v prevažnej väčšine nejde o utečencov, ale ekonomických migrantov.

Európsku cenu za politickú kultúru už niekoľko desaťročí udeľuje Nadácia Hansa Ringiera. Jej zatiaľ posledným držiteľom je austrálsky historik Christopher Munro Clark, ktorý si ju prevzal 4. augusta 2018. V minulosti bola udelená viacerým osobnostiam európskej politiky, napríklad nemeckému prezidentovi Frankovi-Walterovi Steinmeierovi, predsedovi Európskej komisie Jeanovi-Claudovi Junckerovi, srbskému prezidentovi Borisovi Tadičovi, predsedovi Európskej rady Donaldovi Tuskovi či nemeckému ministrovi zahraničných vecí Hansovi-Dietrichovi Genscherovi. To, že bola udelená novozvolenej slovenskej prezidentke, ktorá toho ešte veľa nestihla dokázať (okrem „kultúrneho“ útočenia na českú, maďarskú, čínsku a ruskú reprezentáciu), svedčí o tom, že patrí do toho správneho demokratického tábora.

A samozrejme, aj jej udelenie je jeden priehľadný marketingový ťah.

Zdroj: TASR

Zem a Vek
Zopár slov o autorovi...

Pridaj komentár

  & Časopis