Darebáci a „práva“ tehotných žien

Tagged With: , , , , , Add Comment

Liberáli prepisujú ľudské práva a potrat vydávajú za základné ľudské právo ženy. Tvrdenie, že potrat je základné ľudské právo tehotnej ženy je LOŽ!
https://www.hlavnespravy.sk/nesuhlasis-potratom-pokial-nemas-maternicu-ked-ide-zbijanie-malych-deti-skor-sa-narodia-pssst/1543533

Lož je aj tvrdenie, že ženské telo je výlučným vlastníctvom ženy. Vlastníctvom ženy je len jej prázdna maternica. Nie je pravdou, že muži nemajú čo hovoriť do „práv“ tehotných žien. Muži, ktorí sa podieľali na počatí, majú právo hovoriť do rozhodnutí „svojich“ tehotných žien, aj keby tie „ich ženy“ počali len pri náhodnom intímnom styku, bez bližších dôverností; je to ich základné dospelé ľudské a mužské, potenciálne rodičovské, právo, ktoré zakladá aj ich zodpovednosť.

S výnimkou počatia ako následku sexuálneho násilia. Tam nastupuje základné ľudské právo ženy na jej slobodné rozhodnutie plus výhrada vo svedomí, ak je funkčná; a o to je také rozhodnutie ženy ťaživejšie, pretože v ňom spravidla ostáva sama, a na to sebavedomé, neohrozené a nezraniteľné feministky vôbec nemyslia, že sa to hypoteticky môže stať aj im.
https://www.hlavnespravy.sk/primitivne-reci-o-potratoch-moze-viest-fialova-len-preto-ze-mala-v-zivote-jedno-statie/1434472

O práve na umelé ukončenie tehotnosti ženy môže rozhodnúť len dobrý a kvalifikovaný zákon a dôvody hodné osobitného zreteľa (zdravie, život), rešpektujúci princípy svetskej aj kresťanskej humánnej bioetiky, lekárskej etiky a mravnosti.

Poznámka: Pre potrat, abortus, výškrab, umelé prerušenie tehotenstva používam „nekorektne“ výraz „umelé ukončenie tehotenstva“ dôvod: označenie „prerušenie“ je eufemizmus nevratného medicínskeho gynekologického výkonu. A veciam a ľuďom dávam ich pravé mená.

Sociálne a ekonomické dôvody tehotnej ženy pre abortus nie sú kvalifikovanými dôvodmi; tieto prípady ale zakladajú dôvod pre intervenciu štátu, ktorý si váži základné ľudské právo na život a jeho ochranu už pred počatím.

Dôvodmi pre potrat nie sú ani iné „soft“ osobné dôvody tehotnej ženy, trebárs strata pohodlia. Možnosť slobodného rozhodnutia tehotnej ženy ukončiť tehotenstvo do tretieho mesiaca tehotnosti (Zákon č. 73/1986 Zb.) len na základe administratívnej žiadosti, ktorá sa založí do spisu žiadateľky, nemá oporu o nič, táto hranica možného potratu zdravého ľudského plodu bola prijatá v USA len arbitrárne, a je úplne jedno, či pri tom asistovali odborníci na prenatálnu medicínsku neurológiu a psychológiu vnímania a osobnosti alebo hoc kto (neoliberálna potratárska loby).

To isté a to hlasovaním (!) sa udialo aj pri zrušení homosexuality ako choroby APA a WHO, dokonca pod agresívnym nátlakom dúhovej loby liberálnej časti občianskej spoločnosti USA.

Arbitrárne rozhodnutia sú ale mimo rámec korektnej exaktnej vedy, ktorá by mala zohľadniť všetky antropologické aspekty ľudského bytia (antropológia „zdola“, antropológia „zhora“; svetská a kresťanská) ale aj etiky a mravnosti. O výsledkoch exaktnej vedy sa nehlasuje.

Homosexualita a všetky formy dúhy sú prednostne súkromnou vecou dotknutých osôb, s ich právom na súkromie, ako prvku, súčasti komplexu základných ľudských práv a nepatria na ulicu ani ich „hrdé“ dúhové prajdy. Otázky pôrodnosti a potratov (najmä liberálnych, svojvoľných  a bezdôvodných) nepatria do súkromia, sú vecou otvorenou, verejnou a spoločnou, na „ulicu“ patria, a má do nich právo hovoriť nielen štát, ale aj celá heterosexuálna časť spoločnosti, schopná plodiť a rodiť deti, budúcu aktívnu ekonomickú generáciu bez „výpomoci“ (Smer, Richter) z druhých a tretích krajín: Pôrodnosť na Slovensku nedosahuje ani záchovnú hodnotu, pribúda rodičov po tridsiatke. Demografi do roku 2035 predpokladajú nárast plodnosti, avšak úroveň nedosiahne hodnotu dve deti na jednu ženu, bude sa pohybovať okolo 1,6 až 1,8 dieťaťa, čo je veľmi málo. Hoci odborníci očakávajú nárast plodnosti, počet narodených detí bude klesať.“ Toto sú základné otázky života, prežitia a trvalej udržateľnosti najmä vyspelej západnej civilizácie, nie to, či majú-nemajú mať partnerské páry rovnakého pohlavia právo na manželstvo a adopcie detí, a tieto otázky sa týkajú bezprostredne aj Slovenska…
https://www.webnoviny.sk/porodnost-na-slovensku-nedosahuje-ani-zachovnu-hodnotu-pribuda-rodicov-po-tridsiatke/

Registrované partnerstvá boli v Česku prijaté v roku 2006 v súbehu s prísľubom dúhy, že „ona“ nič viac nechce. Česi sú už v „civilizačnom, ľudsko-právnom a kultúrnom“predstihu? Spolok dúhových iniciatív Jsme Fér dnes tvrdí, že registrujú sa len psy a autá (…) a na stole českého parlamentu leží návrh na uznanie manželstiev párov rovnakého pohlavia. Zákon si napísala sama iniciatíva Jsme fér, a predložila ho poslankyňa Radka Maxová za ANO. Debata:
https://www.ceskatelevize.cz/porady/11412378947-90-ct24/218411058131009/

Poslankyňa národnej rady Martina Šimkovičová komentovala snahy LGBTI osôb o adopcie detí aj v súvislosti s nórskou sociálnou službou Barnevernet. Tvrdí, že k deťom sa najnovšie dostávajú osoby, ktorým by to pred niekoľkými rokmi nebolo v žiadnom prípad umožnené.

Šimkovičová na Facebooku napísala, že dlhodobo upozorňuje na riziká, ktoré so sebou prinášajú gender a LGBTI ideológie. “Zámerne používam pojem ideológia (a robí to správne!) pretože to, čo šíria, nemá nič spoločné s bežnými homosexuálmi, ktorí v našej spoločnosti žijú svoj slušný, každodenný život, ani s ľudskými právami.”
https://www.hlavnespravy.sk/simkovicova-o-lgbti-ideologii-kazdy-bude-mat-pravo-na-dieta-homosexuali-casom-asi-aj-pedofili-vsetko-v-mene-tolerancie-snahy-vyjst-v-ustrety-uzkym-zaujmovym-skupinam/1546234?fbclid=IwAR1QrqhjNmioSd1lzNXDdwBxYWXMrGkBU6qZ9y7degPuUFo2LHjap1_q6w)

Homosexualita a ostatné formy dúhy, sú celkom isto odchýlkou od štandardnej hetero normy. Na natalite sa podieľať nebudú, budú si len adoptovať, kupovať a objednávať  cudzie deti (surogátne materstvá) čím pribudne len ďalší úžasný biznis. Táto ich „súkromná“ vec bude ale zasahovať do života ľudí, patriacich k normálu tým, že mení ich ľudské práva a slobody a prinajmenej degraduje pôvodnú, tradičnú rodinu, založenú manželstvom muža a ženy na pseudo manželský zväzok hoc koho s hoc kým a krížom-krážom…

Aktivizmus nórskeho Barnevernu, ktorý je fabrikou na deti, adoptované a osvojené nevedno kým a kam, so znepokojením odsúdil už aj Európsky súd pre ľudské práva. Tento liberalizmus priniesol, že pribúda detí mimo manželstvo, počet sobášov najmä vo veľkých mestách klesá…

Neomarxistickí liberáli ale v redefinícii „základných“ práv tehotných žien idú ešte ďalej, a s feministkami sa dožadujú práva na potrat až do konca 9. mesiaca tehotnosti. A o to razantnejšie presadzujú adopcie detí a surogátne materstvo.

Ak sú muž a žena považovaní za ľudské bytosti a ľudské osoby, tak tehotenstvo ženy je vždy možné len s mužom, a následkom počatia je spoločný plod jej a ich života, budúca ľudská bytosť, osoba. A nič iné, lebo: Ľudský plod po počatí spravidla nie je náhodný zhluk buniek.

Podľa rímskokatolíckej cirkvi je trest smrti už neprípustný za všetkých okolností. Doterajší katechizmus ho pritom vo výnimočných prípadoch povoľoval. Zmena oficiálneho postoja k hrdelnému trestu odráža postoj pápeža Františka. Podľa pápeža Františka, Bergolia, pre neho je trest smrti vždy neprípustný, pretože „útočí na ľudskú dôstojnosť“. Lebo piate prikázanie znie: NEZABIJEŠ!

Ak má toto platiť z pohľadu kresťanskej etiky „zhora“, malo by to platiť aj pre svetskú etiku „zdola“. Tu ale nastupuje oddelenie cirkví a náboženstiev od štátu, ktorý je koncipovaný ako sekulárne ústavné zriadenie a okolnosti trestu smrti rieši len svetské, nie cirkevné právo. Ono všeobecné „Nezabiješ“ má viacero sporných aspektov, aj v prípade umelého ukončenia tehotenstva. Svojvoľný potrat, hoc aj v zdravotníckom zariadení na to určenom, a hoc aj v súlade so zákonom, pápež František označil za výkon vraždy nenarodeného dieťaťa nájomným vrahom.

Ak budete v parlamentných voľbách 2020 voliť týchto darebákov, dá sa vám garantovať, že ukazovatele natality a ekonomického potenciálu Slovenska sa ešte viac zhoršia, a vy, milovníci bezbrehého liberalizmu, čo ním utekáte sami/samé pred sebou a od seba, od svojho vedomia a svedomia, sa budete až „maškrtne zalizovať“, ale aj diviť, aké vám napíšu zákony, aké vám nimi určia a vymedzia slobody a práva a kde sa vy, takzvaný „ľudský normál a štandard“ potom existenčne, ekonomicky, sociálne a existenciálne ocitnete a podejete. Toto si ale „riešte“ dostatočne včas, ešte pred voľbami. Po nich už môže byť veľmi neskoro.

 

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na zemavek@zemavek.sk.

UPOZORNENIE
Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

Juraj Režo

Pridaj komentár

  & Časopis