Goda sa sťažuje, že Hlavné správy už nemôžu byť na zozname Konšpirátori.sk

· Čas čítania: 1 min.

Novinár Denníka N Jakub Goda, ktorý sa „zaslúžil“ o vyradenie Zem&Vek z obchodného reťazca Billa, sa na svojom FB profile sťažuje: „Občianskemu združeniu Konšpirátori.sk bolo doručené neodkladné opatrenie vydané Okresným súdom Bratislava II. To nám prikázalo odstrániť web hlavnespravy.sk zo zoznamu webov s pochybným obsahom, až pokým nepadne súdne rozhodnutie. Aj keď neodkladné opatrenie rešpektujeme, naďalej sme presvedčení, že Hlavné správy na zoznam dezinformačných webov patria.“

Dodajme,  že stránky Konspiratori.sk prevádzkuje firma NetSuccess s.r.o., ktorej 71-percentným vlastníkom je spoločnosť PETIT PRESS a.s. Je to rovnaká spoločnosť, ktorá prevádzkuje elektronické aj printové médiá konkurujúce nezávislým médiám. Podľa dávnejšieho stanoviska Asociácie nezávislých médií (ANM) „činnosť projektu Konspiratori.sk nesie znaky nekalej obchodnej súťaže, keďže sú do projektu zapojené subjekty a osoby, ktoré sú spojené s konkurenčným prostredím. Ich činnosť je zameraná v prvom rade na poškodenie dobrého mena médií, členov ANM.“

Zdroje: FB Jakuba Godu, ANM

Ak vás článok obohatil o ďalší uhol pohľadu, podporte ľubovoľnou čiastkou slobodu slova. Ďakujeme.

[plsc_button url=“http://bit.ly/podporit-zemavek“ target=“_blank“ color=“red“ style=“flat“ radius=“semiround“ size=“lg“]CHCEM PODPORIŤ[/plsc_button]

ZDIEĽAJTE ČLÁNOK

Pridaj komentár