Kočnerova Threema rozkladá „túto krajinu“

Tagged With: , , , , Add Comment

Ak sa chcete na Slovensku dostať k moci, alebo získať väčší vplyv, stačí vám nasledovné: získať na svoju stranu médiá, a to akýmkoľvek spôsobom. Niekedy stačí úplatok – objednať si veľký balík inzercie. Médiá prestanú byť voči vám slobodné, lebo nebudú chcieť prísť o financie, ktoré predsa potrebujú aj na dotovanie stratového printu. Následne potrebujete vytvoriť „udalosti“, aby ste sa na obrazovky a titulky dostávali. Ideálna téma v uhorkovej sezóne je Kočnerova Threema. Samotný komunikačný kanál si snáď ani lepšiu reklamu nevedel predstaviť. Zrazu už o nej vedia všetci. A stačilo tak málo.

 
Článok pokračuje pod reklamou.


DOBRO A ZLO

Nuž a potrebujete prostredníctvom médií dať verejnosti rozprávku o dobre a zle, o večnom zápase, ktorý sa dostal práve teraz aj do prítomnosti, pričom vy ste tí dobrí a ten druhý je zlý. A žeby bolo ťažké zohnať toho zlého? V dnešnej dobe absolútnej nadvlády médií nad všetkými, už nepotrebujete právoplatný rozsudok súdu na to, aby ste niekoho očiernili. Vrah, zlodej či podvodník je ten, o kom to napíše SME, Denník N a ďalší. (Ale oni nie sú konšpiračné médiá, ani keď nepotrebujú dôkazy). Už nie je potrebné rozhodnutie súdu. Lebo takto to určili médiá a ľudia to prijali. V zmysle toho, že čo napíšu noviny hlavného prúdu, to predsa musí byť automaticky pravda. A tak už teraz záruku právneho štátu nemá nikto. Médiá majú moc nad právom a ukazuje sa, že aj nad štátom. To v skutočnosti nie Kočner ovláda politikov, ovládajú ich médiá. A nejaká inštitúcia menom prezumpcia neviny, to je už prežitok – rozhodli médiá. Nuž, znepáčite sa im, budete aj vy na titulkách v negatívnom svetle. Práve preto sa im musíte zapáčiť. Keď pridáte vyššie spomenuté činitele a zveziete sa na medializovanom zle, idete hore.

STRÁŽNY PES?

Dnešné spravodajstvo už nie je len o správach. Dokonca už ani nie je o udalostiach. Vy si tú udalosť vytvoríte. A čakáte na vhodný okamih. Nezáleží už na princípoch žurnalistiky, nie je potrebný aktualizačný moment, často ani vyjadrenie druhej strany, absentuje aj princíp obrátenej pyramídy… Ale ľudia neprotestujú, možno si to ani nevšimli, že reálnu moc prevzali médiá. A tak nasledujúce voľby rozhodne vražda, ktorá ešte nie je došetrená, výber voličov bude závisieť od toho, či si o danom politikovi Kočner písal alebo nie. Je to až groteskné. Takto môžeme ovládať ľudí a dejiny bez akéhokoľvek právneho opodstatnenia. Ak sa však na základe mediálnej činnosti mení politické usporiadanie Slovenska ako na objednávku, už o novinároch nemôžeme hovoriť ako o strážcoch demokracie, ale ako o novinárskej mafii, ktorá prevzala moc a má možnosť vydierať politikov. Ktovie čo majú v zásuvkách (nielen z Threemy) odložené na iných, ktorí ich zatiaľ poslúchajú. To je však už vydieranie, teda zbraň, ktorú rada využíva mafia. Je to ako keď armáda prevezme moc v krajine, hoci na to podľa Ústavy a zákonov nemá právo. Ak odsudzujeme Pinnochetovo prevzatie moci vojenskou juntou v Argentíne, musíme protestovať aj proti preberaniu moci inou armádou – armádou novinárov, ktorí sa zmenili na novinársku mafiu, lebo ak informujú selektívne, je to jednoducho vydieranie. Selektivita potom v praxi znamená aj vyťahovanie toho, čo sa im hodí, kedy sa im hodí, ako to potrebujú, aby to čo najlepšie zapadlo pre realizovanie svojich nenovinárskych zásahov. Zásahov do demokracie. A, napokon, prečo je nebezpečné, že sa publikujú len časti komunikácie? Lebo práve tu to veľmi smrdí selektivitou, ktorú oni potrebujú. Akú istotu majú ľudia, ako prijímatelia správ, že nie sú zatajení iní politici, napr. z radov opozície, o ktorých si Kočner písal a ktorých údajne ovládal?

PASÍVNI PRIJÍMATELIA SPRÁV

Ak ľudia toto dovolia, tak potom stačí už len tak málo, napríklad aj k vojenskej junte. Veď ak prechádza toto, tak predstavte si, že nejaká mocnosť, ktorá bude v budúcnosti potrebovať našu vodu, vytvorí podobný scenár ako sa deje teraz. Vytvorí zámienku, napr. dá zabiť diplomata z nejakej krajiny. Dopredu určí vraha, s ktorým možno predtým aj bude spolupracovať, aby si písal s nimi o rôznych politikoch. Potom obsadí krajinu, lebo médiá, s ktorými bude aj finančne (granty, inzercia, podujatia s podporou) spolupracovať, vytvoria mediálny dojem, že „táto krajina“ to nevie sama vyriešiť. A tak prídu cudzie vojská a ovládnu „túto krajinu“. Aké jednoduché, aké čestné, správne, demokratické. Ak ľudia nezačnú z tých bombastických správ o Threeme vnímať, že sa tu nectia základné princípy, ako prezumcia neviny, alebo povinnosť nezasahovať do vyšetrovania (lebo únik zo spisu je zásah), tak to s nami takto môže dopadnúť. Už nasledujúce voľby môžu dopadnúť úplne inak, než by dopadli bez pomoci vyššie uvedenej schémy.

Ak vás článok obohatil o ďalší uhol pohľadu, podporte ľubovoľnou čiastkou slobodu slova. Ďakujeme.

CHCEM PODPORIŤ

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na zemavek@zemavek.sk.

UPOZORNENIE
Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

Michal Albert

Pridaj komentár

  & Časopis