Liberálny islam ako nástroj rozvratu. Samotného islamu

Tagged With: , , , , , 1 Comment

ČASŤ PRVÁ

Varovné hlasy pred medzinárodno-právnou legalizáciou presunov miliónov nezvaných migrantov z Afriky a Ázie obvykle poukazujú na to, že povedie k islamizácii Európy. Príslušníkom národov juhovýchodnej a strednej Európy to znie ako zrozumiteľná a realistická výstraha, pretože v nie tak dávnej minulosti krvácali a trpeli pod krutým ujarmením Osmanskou ríšou. Juhovýchod Európy a predovšetkým Balkán ostal aj po vytlačení tureckých vojsk natrvalo čiastočne islamizovaný. Vyššia natalita miestnej moslimskej populácie tam zabezpečuje napredovanie islamizácie „demografickou cestou“ i bez prísunov afro-ázijských moslimov.

Reverzná asimilácia

Okupované východoeurópske národy neprešli takým hlbokým oslobodzovacím procesom ako Španieli a Portugalčania počas Reconquisty. Tento španielsky pojem pre vojenské vytláčanie prevažne maorských islamských okupantov z Pyrenejského polostrova sa neprekladá do slovenčiny ani do češtiny.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Reconquista

https://cs.wikipedia.org/wiki/Reconquista

Islamizované obyvateľstvo na oslobodených územiach polostrova bolo povzbudzované a neskôr donucované k spätnej konverzii ku kresťanstvu. Návrat k európskym kresťanským hodnotám tam prebehol ešte pred nástupom renesancie a jej modernizačných nadstavieb v podobe humanizmu, osvietenstva a buržoáznych kultúrno-civilizačných zlomov.

Novodobá prestavba klasickej demokracie na liberálnu vedie k tomu, že pôvodné obyvateľstvo je krok po kroku zbavované práva vyžadovať od prisťahovaleckých menšín, aby prijímali väčšinovú kultúru, hodnotovú sústavu a spoločenské normy. Desiatky miliónov privandrovalcov islamského vierovyznania zisťujú, že hostiteľské krajiny im právne zaručujú nulovú povinnosť adaptovať sa a naopak nastoľujú právne prostredie pre reverznú asimiláciu, t.j. povinné prispôsobovanie sa väčšiny menšinám.

Blížiaci sa začiatok nového školského roku v krajinách západnej Európy poskytuje azda najviditeľnejšiu ukážku dramatických demografických zmien. Stačí prejsť ráno okolo školských budov v západoeurópskych mestách a každému udrie do očí, aký vysoký podiel tam už tvorí moslimská mimoeurópska mládež. V mnohých školách v čoraz väčšom počte veľkomiest dokonca nadpolovičný.

Tieto tendencie sa budú zvýrazňovať v dôsledku štyroch základných faktorov:

  1. súčasnej nehatenej migrácii z Afriky a Ázie
  2. vyšším prirodzeným prírastkom novoprišelcov
  3. vyšším natalite rodín privandrovalcov druhej a tretej generácie
  4. zlučovaním rodín prisťahovalcov všetkých generácií s príbuznými z Afriky a Ázie

Vo všetkých týchto bodoch sa derie do popredia skutočnosť, že islam nie je pre týchto cudzozemcov len abstraktné vierovyznanie, ale štrukturovaný spôsob života. Zasahuje všetky sféry pozemskej existencie veriacich, podobne ako v stredovekej Európe. Z tohto hľadiska môže väčšinová európska populácia 21. storočia oprávnene hovoriť o islamizovaní Starého svetadielu. Pri zavádzaní a vymáhaní doktríny multikulturalizmu, tretieho, štvrtého či n-tého pohlavia a všakovakej rôznorodosti ustupujú len pôvodní Európania.

Nezvratný proces?

Tieto posuny vedú k rozšírenej predstave, že európsku civilizáciu čaká islamizácia sprevádzaná v mnohých ohľadoch zavádzaním pravidiel, čo vrhnú Európanov do stredoveku.

Tí, čo sa snažia uvažovať z nadhľadu, si kladú otázku, ako je možné, že nadnárodná plutokracia dopúšťa riziko pádu do dôb temna, ktoré môže pohltiť aj samotnú úzku vrstvu najvplyvnejších na vrchole mocenskej pyramídy. Mienkotvorné korporatívne média, ale aj alternatívne zdroje, opisujú islamizačné procesy ako cunami, ktorému sa nehodno stavať do cesty, pretože je to márne.

Prirodzený hnev Európanov sa tak vŕši na tzv. islamskom živle, hoci aj s tým, že v konečnom dôsledku táto deštrukcia zrejme zasiahne aj „tých tam hore“, ktorí nezabránili jej šíreniu.

Saudská Arábia a Spojené arabské emiráty investujú každoročne ťažké peniaze do rozširovania sietí islamských náboženských, vzdelávacích, sociálnych, kultúrnych a komunitných ustanovizní, ktoré propagujú wahhábizmus, t.j. „puritánsky islam podľa výkladu wahhábovských ulámov„.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Wahh%C3%A1bizmus

Vlády jednotlivých európskych krajín, ani komisariát v EÚ v Bruseli, proti tomu výraznejšie nenamietajú a neraz takéto petrodolárové projekty chvália a podporujú.

Turecký prezident Recep Tayyip Erdoğan má s Európou vlastné islamizačné plány neo-osmanského razenia. Nestavia ho na islamskom fundamentalizme, ale na využívaní politických, hospodárskych a sociálnych slabín sebadeštruktívnej bruselskej dogmy o vynucovaní multikulturalizmu. Neskrýva hnus a pohŕdanie zvrátenosťami presiaknutou západnou Európou, ktorá sa zaslepene ženie do definitívnej skazy. Mnohí stúpenci Neo-osmanskej ríše usudzujú – a v tom sa v podstate zhodujú s wahhábistami, že pravoverným moslimom stačí pozorovať tento vývoj z bezpečnej vzdialenosti tak, aby sa nezamočili v perverznej európskej žumpe a mohli vyčkať, až neodvratne vyhnije.

Problematikou, či je možné stáť v nejakej bezpečnej vzdialenosti nezamočený, nenakazený a čistý, sa bude zaoberať druhá a záverečná časť tejto úvahy.

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na zemavek@zemavek.sk.

UPOZORNENIE
Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

Patrik Sloboda
Zopár slov o autorovi...
One Response to "Liberálny islam ako nástroj rozvratu. Samotného islamu"

Pridaj komentár

  & Časopis