SILA ZEM&VEK JE AJ V ONLINE

Tagged With: , , , Add Comment

Včera, 23.11.2019 sme zhodou okolností publikovali ten istý obrázok ako stránka ZOMRI, foto nám poslal čitateľ. Publikovali sme ho a pozreli sa na to, aká je realita ohľadne interaktivity a potenciálu oslovenia. Selektívne nástroje Facebooku a sponzorovanie obsahu (z dostupných informácií sa napríklad v rámci Čaputovej kampane investovalo len na Facebooku okolo 5000 € denne) majú svoj nesporný efekt. Na druhej strane si treba uvedomiť, že tým najzmysluplnejším ukazovateľom je počet oslovených ľudí a počet zdieľaní. Zásah, teda počet oslovených ľudí, je buď organický alebo platený. My sme takmer vždy len na báze organickej, bezplatnej podpory šírenia nášho obsahu. Naše príspevky bežne dosahujú počet oslovených ľudí nad 10 000, výnimočných nie je ani 50 000, dokonca sa nám podarilo dosiahnuť hranicu 260 000 ľudí.

 
Článok pokračuje pod reklamou.


Podstatná komparácia: Stránka ZOMRI má vyše 221 800 fanúšikov, ZEM&VEK ich má na svojej facebookovej stránke okolo 32 780. Tým pádom vznikol pomer 221 800 : 32 780. Pointa je v tom, že spomínaný obrázok zdieľalo z FB stránky ZOMRI 96 ľudí, kým z FB stránky ZEM&VEK ju zdieľalo trojnásobne viac – 321 ľudí. Tento trend je dlhodobý a môžete si ho sami overiť na týchto, ale aj iných facebookových stránkach.

Ak vás článok obohatil o ďalší uhol pohľadu, podporte ľubovoľnou čiastkou slobodu slova. Ďakujeme.

CHCEM PODPORIŤ

Zem a Vek
Zopár slov o autorovi...

Pridaj komentár

  & Časopis