Články Currently viewing the tag: "RTVS"

Magazín DAV DVA publikoval na konci novembra článok, v ktorom autori zanalyzovali niekoľko reportáží Jakuba Proka, redaktora RTVS a exblogera Denníka N. Pripomínajú, že tento pán dokázateľne porušuje zákon o RTVS, ktoré majú povinnosť „poskytovať nestranné, overené, neskreslené, aktuálne, zrozumiteľné a vo svojom…(Read More)

Advokátska kancelária ÚLC Čarnogurský, s.r.o. podala dnes, 4.12.2019 na Generálnej prokuratúre 12-stranové trestné oznámenie o skutočnostiach nasvedčujúcich tomu, že mohlo dôjsť k trestnému činu ohovárania a prípadne iných trestných činov. K spáchaniu trestných činov…(Read More)

Verejnoprávne Rádio Slovensko včera v relácii Štúdio svet odvysielalo rozhovor s anonymným príslušníkom banderovského Pravého sektoru, organizácie, ktorá bojuje v Donecku a Luhansku, aby podľa jeho slov „bránila naše územie, ktoré nám ukradli“. Pravý sektor sa hlási k…(Read More)

V sobotu sme vás informovali, že YouTube zmazal internetovému rádiu Svobodný vysílač celý archív videí. Písali sme o tom tu: https://zemavek.sk/youtube-zmazal-kompletny-archiv-svobodneho-vysilace/.   Článok pokračuje pod reklamou. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Ultraliberálny politik Martin Poliačik tento cenzorský z…(Read More)

Verejno-právna televízia je platená z peňazí každého občana, ktorý je pripojený do elektrickej siete. Na rozdiel od súkromných médii, teda Denníka N, SME, Aktualít a ďalších, ktoré šíria postoje v súlade so svojimi mecenášmi z Penty, Esetu a Ringieru, by…(Read More)

Rádio Jerevan, ktoré funguje pod značkou verejnoprávnej RTVS, zasa šplechlo za hrsť klamstiev. Žiadne prekvapenie, robí to každý deň. Dôveryhodnosť tohto média, v porovnaní s minulými rokmi, poriadne klesla. Niet sa čomu čudovať, spravodajstvo „verejnoprávnej“ takmer ničím sa neodlišuje od súkromných slniečkarskych…(Read More)

  & Časopis