VIDEO: Bývalý šéfredaktor Slovenského denníka o ovplyvňovaní našej politiky zahraničnými spravodajskými službami

· Čas čítania: 1 min.
Foto: Youtube

Hoci Vladimíra Mečiara považoval za svojho protivníka, odmietol ako šéfredaktor novín KDH uverejniť protimečiarovský plagát, vyprodukovaný britskou tajnou službou. Anton Selecký bol očitým svedkom toho, ako sa zahraničné kruhy v 90. rokoch snažili ovplyvňovať politické dianie na Slovensku. V nasledujúcom videu o tom predkladá dôkazy a zároveň konštatuje, že rovnaký scenár, podľa rovnakého rukopisu prebieha aj dnes. Len naivný človek môže veriť, že súčasné snahy o povalenie vlády nie sú riadené alebo ovplyvňované zvonka:

[plsc_youtube url=“https://www.youtube.com/watch?v=vVK1sKiCVd4″ width=“700″ height=“400″ autoplay=“no“ responsive=“yes“]

PREDPLATNÉ ZEM&VEK 2021

 

Náš časopis sa chce vymaniť z bežných stereotypov nielen svojím obsahom a spracovaním, ale aj tým, že nebude publikovať inzerciu a reklamy. K predplatnému síce neponúkame zľavy v hypermarketoch a kozmetických štúdiách, ale našim najúprimnejším poďakovaním za Vašu priazeň je rozšírenie Vášho časopisu. Ostávame aj naďalej bez akejkoľvek reklamy a preto sa nemusíme spovedať žiadnym sponzorom, inzerentom ani politickým stranám. Práve toto je jediným a skutočným kritériom nezávislosti, vďaka ktorej môžeme slúžiť iba Vám, čitateľom. Aj z tohoto dôvodu sme výlučne závislí iba na predaji a predplatnom. Srdečne ďakujeme za Vašu podporu.

 

OBJEDNAŤ PREDPLATNÉ

ZDIEĽAJTE ČLÁNOK

Pridaj komentár