Liberálny islam ako nástroj rozvratu. Samotného islamu

Tagged With: , , , , , , , Add Comment

ČASŤ DRUHÁ, DOKONČENIE

Ako dlho môžu zhruba tri desiatky miliónov moslimov žijúcich v Európskej únii pozorovať deštruktívne následky politiky uprednostňovania vybraných menšín na úkor zmátoženej väčšiny a profitovať z toho? Ako dlho budú môcť dúfať, že všeobecný rozvrat majoritnej spoločnosti nezasiahne aj ich?

Ticho pred búrkou

Keď Európska komisia vlani vydala štúdiu o postavení moslimov ako diskriminovanej menšiny, vyčísľovala ich počet na dvadsať miliónov. („Second European Union Minorities and Discrimination Survey Muslims – Selected findings“), http://fra.europa.eu/sites/default/files/fra_uploads/fra-2017-eu-minorities-survey-muslims-selected-findings_en.pdff

Až pri začínaní sa na strane 7 ale dozvedáme, že je to údaj reflektujúci prieskumy americkej agentúry Pew Research z roku 2010. Presné a spoľahlivé súčasné čísla odrážajúce dopad masmigračných prívalov z Ázie a Afriky za ostatné roky, plus prírastky v dôsledku zlučovania rodín a prirodzenej natality, ako i konverzie domácich kresťanov na islamskú vieru, chýbajú. Dá sa však predpokladať, že v druhej polovici roku 2018 prevyšuje počet moslimov v EÚ tridsiatich miliónov.

Politické a spoločenské orgány členských krajín EÚ im vychádzajú všemožne v ústrety a zapracúvajú bezmála všetky ich požiadavky do novelizovaných zákonov, direktív, smerníc a predpisov. Dávajú im všemožne najavo, že sú neoddiskutovateľne uprednostňovanou menšinou. Takýmto nadbiehaním, ktoré si nevážia a považujú ho za prejav nemohúcnosti kafírov (neveriacich), ich stimuluje k čoraz väčšej požadovačnosti a k správaniu sa ako šíriteľov pravej viery a dobyvateľov na okupovanom území.

Máločo z procesov vedúcich k úpadku mravov, rozkladu morálky a rozvratu tradičných hodnôt, ktorými mocní tohto sveta dorážajú pôvodnú európsku kresťanskú civilizáciu, sa uplatňuje aj voči moslimom. Je im zatiaľ dovolené žiť podľa zásad a pravidiel starých 1400 rokov a prehliadajú im mnohé právne prehrešky, ktorých sa pri tom v európskych krajinách dopúšťajú. Pestujú v nich pocity všemocnosti pravoverných a beztrestnosti privilegovaných. Nie sú nútení zamýšľať sa nad tým, že takéto disproporcie sú zámerné a určené na urýchlenie chaotizácie prinajmenej západnej Európy. Nedochádza im, že slúžia ako nástroj v rukách hýbateľov riadeného vývoja, v ktorom bude musieť byť rozložený aj islam.

Kým krváca pod sekerou kata európska tradičná kresťanská kultúra, nevidia, že nadnárodné mocenské kruhy pripravili podobnú záhubu aj tej islamskej. Presnejšie povedané, nechcú vidieť, že na európskom kontinente sú odsúdení k podobnej degenerácii islamskej duchovnej a mravnej hodnotovej sústavy, aká kosí tú domácu. Prvé kukučky už lietajú na európskej oblohe a kladú vajcia do hniezd tradičného islamu.

„Moderný euro-islam“

Na tomto pozadí treba čítať nasledujúcu správu, ktorú z rakúskych médií prebrala slovenská TASR:

http://www.teraz.sk/zahranicie/nemecka-advokatka-moslimka-chce-vo-vi/344395-clanok.html

„Bojovníčka za práva žien, liberálna moslimka Seyran Atešová, ktorá je v Nemecku pod policajnou ochranou, by v rakúskom hlavnom meste chcela zriadiť liberálnu mešitu. Rodáčka z Istanbulu, ktorá sa v Berlíne ako advokátka venuje predovšetkým trestnému a rodinnému právu a ktorá je imámkou liberálnej mešity otvorenej vlani v berlínskej štvrti Moabit, vyvolala svojimi aktivitami nevôľu tureckého štátneho úradu pre náboženstvá. Úrad Diyanet považuje ňou založenú mešitu za pokus o sfalšovanie náboženstva a dokonca ju spája s hnutím kazateľa Fethullaha Gülena, údajného osnovateľa zmareného pokusu o štátny prevrat v Turecku z júla 2016. Ako vyplýva zo slov ženy tureckého a kurdského pôvodu pre štvrtkové vydanie periodika Volksblatt, osobne dúfa, že sa jej do konca roka podarí nájsť vo Viedni aspoň priestory vhodné na zriadenie spomínanej mešity. V Berlíne-Moabite si ich moslimská komunita prenajala od evanjelickej cirkvi“.

Rakúsky zdroj – server Volksblatt.at – poskytuje ďalšie podrobnosti.

https://volksblatt.at/berliner-imamin-plant-in-wien-liberale-moschee/

Nebojácna imamka je opisovaná v ružových farbách ako obdivuhodná aktivistka, ktorá musela dostať vlani posilnenú policajnú ochranu vzhľadom na masívnu vlnu vyhrážok smrťou. Čím ich vyprovokovala? Zanietenou angažovanosťou za „moderný euro-islam“ („für einen modernen Euro-Islam„).

Spomínaný pojem euro-islam ostáva zatiaľ vágny, ale postupuje cestou „modernizovania“ katolíckej cirkvi do podoby ekumenickej spoločenskej organizácie, ktorá je otvorená všetkým. Aj tzv. euro-islam, propagovaný zvestovateľkami typu Seyran Atešovej, rozvíja už sto rokov známu doktrínu z dielne sociálnych inžinierov o tzv. inkluzívnej spoločnosti, do ktorej sú nahádzaní všetci ako do jedného veľkého kotla.

Nemeckojazyčná Wikipédia poukazuje na sociálno-politickú angažovanosť tejto po matke Turkyne a po otcovi Kurdke. https://de.wikipedia.org/wiki/Seyran_Ate%C5%9F

55-ročná moslimská feministka (tak ju charakterizuje anglickojazyčná Wikipédia https://en.wikipedia.org/wiki/Seyran_Ate%C5%9F) totiž začala presadzovať integračné modely, ktoré prekonávajú zdiskreditovanú dogmu multikulturalizmu („gescheiterte Konzept der Multikulturalität“). Už pred jedenástimi rokmi vydala knihu pod titulom „Der Multikulti-Irrtum („Omyl multikulturalizmu„). Namiesto multikuli ponúka koncept transkulturalizmu, či transkulturality (Transkulturalität).

Poľskojazyčná Wikipédia charakterizuje transkulturalitu (Transkulturowość) troma výstižnými slovami, ktoré možno rozumieť aj bez prekladu: „mieszanie, przenikanie i hybrydyzacja„.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Transkulturowo%C5%9B%C4%87

Ide o dramatický posun od modelu multikultúrnej spoločnosti s viacerými paralelnými a zrovnoprávnenými kultúrami k hybridizácii, čo je zlievanie do amorfnej homogénnej masy.

Pre tradičných moslimov to znamená bastardizáciu a poeurópšťovanie prostredníctvom kodifikácie liberálnej demokracie so všetkými jej zvrátenosťami a nehanebnosťami.

Čo ich čaká? Unifikácia

Niet divu, že turecký štátny úrad pre náboženstvá Diyanet to odsudzuje ako falšovanie náboženstva. Obdobný egyptský štátny úrad Dar al-Ifta al-Masriyyah označil iniciatívu Seyran Atešovej za budovanie mešít na šírenie tzv. liberálneho islamu, či Euro-Islamu, za nezlučiteľný s islamom. Fakulta islamského práva Univerzity al-Azhar, najprestížnejšej univerzity sunnitského islamského sveta a najstaršej univerzity na svete, vydala dokonca fatwu (stanovisko, dobrozdanie) proti zakladaniu liberálnych mešít. Britský denník The Guardian, ktorý je masmediálnou baštou spomínanej hybridizácie, informoval v júni uplynulého roku pod titulkomMuslim feminist plans to open liberal mosque in Britain“ o zámere vtedy 54-ročnej moslimskej feministke z Berlína otvoriť liberálnu mešitu v Británii. https://www.theguardian.com/world/2017/jul/26/seyran-ates-muslim-feminist-liberal-mosque-london-britain

Čitatelia rakúskeho denníka Der Standard sa mohli z jeho portálu https://derstandard.at/2000085891195/Liberale-Moschee-mit-Berliner-Starthilfe-in-Wien-geplant dozvedieť o imámovi v berlínskej mešite pre mužov, ženy a pre každého bez ohľadu na ich presvedčenie a sexuálnu orientáciu. V článku nájdu aj fotografiu homosexuálneho imáma menom Ludovic-Mohamed Zahed. Toho vyprofiloval už vo februári 2016 britský denník The Daily Mail na stránke http://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-3442584/Gay-imam-helps-young-Muslims-balance-religion-sexuality.html

 

Znepokojení moslimovia tradičného razenia v Nemecku, Rakúsku a iných európskych krajinách si všimli, že angažovaná aktivistka a profesionálna právnička Seyran Atešová nepricestovala do Rakúska iba organizovať vybudovanie liberálnej mešity, či prebudovanie nejakej kresťanskej protestantskej cirkevnej budovy na mešitu ako v Berlíne.

  1. augusta za zúčastňuje na konferencii, ktorú každoročne organizuje European Forum Alpbach. Ide o neziskovú inštitúciu so sídlom v rakúskom hlavnom meste Viedni, ktorá už 73 rokov, počínajúc rokom 1945, usporadúva v tirolskej obci Alpbach medzinárodné letné semináre, sympózia a konferencie v záujme uskutočňovania ešte staršieho projektu o spoločnej Európe. Táto štedro dotovaná nadnárodná ustanovizeň poskytuje okrem iného aj štipendiá, aby podchytávala vybraných mladých ľudí a neskôr ich protežovala do vysokých pozícií v jednotlivých európskych štátoch. Na svojej webovej stránke otvorene deklaruje oddanosť „procesu európskej unifikácie„. Nie federalizácie, čo by zvrchované členské krajiny EÚ degradovalo na štáty Európskej federácie, ale priamo a natvrdo unifikácie. „We commit ourselves to the process of European unification.https://www.alpbach.org/en/about-us/was-wir-tun/

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na zemavek@zemavek.sk.

UPOZORNENIE

Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

 

 

Patrik Sloboda
Zopár slov o autorovi...

Pridaj komentár

& Časopis