Švédsko ako priekopník gender ideológie mätie detskú myseľ

Tagged With: , , , , , Add Comment

Severské krajiny sú desaťročia zaviazané dekonštrukcii prirodzeného rozdelenia pohlaví na muža a ženu a už od roku 1998 oddané požiadavke sociálnych inžinierov na zmenu učebných osnov. Preto tamojšie školské a výchovné zariadenia „pôsobia proti tradičným rodovým (gender) rolám a modelom,“ aby povzbudzovali deti k skúmaniu „mimo hraníc stereotypných rodových úloh.“ Štátne učebné osnovy vyzývajú učiteľov a riaditeľov, aby prijali úlohu sociálnych inžinierov napriek tomu, že deklarovaný účinok tejto zvrátenej metódy na deti „je nejasný.“ To je však lož a efekt sa dá predpokladať, keďže gender ideológia zavádza pojmy, podľa ktorých má dieťa „právo“ si určiť, či je dievčaťom alebo chlapcom.

Rodičia môžu navyše byť kontrolným orgánom GREVIO trestaní odňatím dieťaťa napr. aj za to, že dieťa pravdivo povie, kým skutočne je a nie tým, čo mu do hlavy naprogramovali gender ideológovia. Školské osnovy na všetkých stupňoch vzdelávania už budú ponúkať túto schizofréniu nielen do umu najmladšej generácie, ale i do jej spôsobu jednania, aby tak boli vykorenené tzv. prekonané stereotypy. Za stereotyp je považované napríklad to, že žena zaujíma v rodine rolu matky a muž rolu otca. To už je podľa „genderu“ nedovolený stereotyp, ktorý má za následok tzv. domáce násilie a zneužívanie. V podstate zdravá rodina, ktorá na týchto tzv. stereotypoch funguje, je už podľa novej ideológie mimo zákon. Mechanizmom GREVIO a juvenilnej justície bude nútená, aby tieto stereotypy vykorenila, inak jej budú deti odňaté. Pod rúškom odstránenia tzv. domáceho násilia bude zavádzané najstrašnejšie násilie na matkách a deťoch.

Ako informuje New York Times, v predškolských zariadeniach po celom Švédsku sú deti a batoľatá označované „rodovo neutrálnymi“ zámenami, podporované pri hrách, ktoré sú zväčša spojené s opačným pohlavím a nútené „prekonať prirodzenú tendenciu k agresii alebo pasivite.“

V jednom zariadení pri Štokholme napríklad učitelia odstraňujú tzv. pohlavne špecifické hračky ako autá a bábiky a chlapci sa hrajú s kuchynkami, kým dievčatá majú vykrikovať z okien: „Nie!“ Každá škola má svojho „gender experta,“ ktorý pravidelne posudzuje takzvaný progres v oblasti cieľov gender ideológie. V predškolských zariadení je všeobecná tendencia povzbudzovať chlapcov k tomu, aby boli pasívnejší a tichší, napr. pri maľovaní. Dievčatá sú na druhej strane nútené kričať a individuálne sa presadzovať. Mimovládne organizácie a „európsky vyškolení“ profesori genderových štúdií sú nadšení, akým je v tejto oblasti „Švédsko priekopníkom,“ keďže podľa nich „žiadna iná krajina nevyvinula také úsilie na odstránenie rodových bariér medzi deťmi.“

Ďalšie predškolské zariadenia prijali genderovú stratégiu, podľa ktorej učitelia oddeľujú chlapcov a dievčatá, pričom ich „trénujú v charakteristikách, ktoré sú spojené s druhým pohlavím. Chlapci si majú navzájom masírovať nohy. Dievčatá chodia bosé na prechádzku v snehu alebo majú otvoriť okno a vykrikovať.“ Cieľom je „utlmovať rozdiely“ medzi chlapcami a dievčatami, čo je dnes najčastejšia prax vo švédskych výchovných ústavoch.

Hoci mainstreamová švédska kultúra a veľké politické strany, poslušné slobodomurárskym lóžam a pozadiu globalistických agentov, vo všeobecnosti akceptovali cieľ rodovej dekonštrukcie, niekoľko odvážnych opozičných hlasov hovorí, že tejto zvrhlej praxi sa bráni oveľa viac ľudí ako sa v médiách prezentuje. Jeden z obvykle mainstreamom prenasledovaných alebo tajených názorov vyjadrila matematička a blogerka Tanja Bergkvist, keď hovorila o „švédskom genderovom šialenstve.“ Po ratifikácii každej zvrhlej, národné štáty a tradičnú rodinu demolujúcej iniciatíve, sa Švédsko v máji 2016 prihlásilo aj k Istanbulskému dohovoru, ktorý túto ideológiu taktiež obsahuje a skrýva pod pozitívne pojmy.

Pramene:
[1] In Sweden’s Preschools, Boys Learn to Dance and Girls Learn to Yell; autor: Ellen Barry; New York Times, 24.3.2018
[2] Sweden’s ‚gender-neutral‘ pre-school; autorka: Cordelia Hebblethwaite; BBC, 8.7.2011
[3] The Swedish parents who are keeping their baby’s gender a secret; autor: Tim Dowling; The Guardian, 22.6.2010
[4] Sweden will make a gender-neutral pronoun official by adding it to the dictionary; autor: Meredith Bennett-Smith; Quartz Media, 25.3.2015
[5] The Three Letter Word Driving A Gender Revolution; autorka: Elisabeth Braw; Newsweek, 29.9.2014
[6] Výzva českým biskupům k otázce gender ideologie; Byzantský katolický patriarchát, 12.2.2016
[7] ‘Gender madness’: Swedish pre-school bans ‘him’ and ‘her’; autor: Thaddeus Baklinski; Lfiesite News, 27.6.2011

 

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na zemavek@zemavek.sk.

UPOZORNENIE
Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

Richard Strážan
(*1969, Bratislava) Geopolitický a spoločenský analytik dlhodobo pôsobiaci, bádajúci a študujúci vo viacerých mestách Európy a Ázie; konfrontuje korene, poznatky a vplyvy historických, filozofických a kultúrnych vied, smerov a náboženstiev na spoločnosť a jej pohyb v priebehu storočí...

Pridaj komentár

  & Časopis